{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 1 oktober 2015

Een feestelijk kopje koffie/thee

Een feestelijk kopje koffie/thee


Vandaag opent een winkel, De Keuken van Tante Cake. En dat is de winkel van Tante Cake én mijn vriendin Els, ja, die van de boeken. De winkel in in IJsselstein, dat is een beetje uit de buurt van mij, maar via de facebookpagina houd ik het natuurlijk wel in de gaten! En volgens mij is het een heel feestelijke winkel. Daarom haakte ik als cadeautje en ter verhoging van de feestvreugde twee slingers! 

Ik was al met een slinger bezig (die ik morgen laat zien) toen ik een heel leuk ideetje zag bij Maddy van Maak het FF. Zij vond hele leuke kopjes op deze blog. Ik vond ze zo leuk dat ook ik direct aan de slag ging.


Heel toepasselijk, want in de winkel worden ook kopjes koffie en thee geschonken! En ik koos voor rood, wit en blauw.


Ik had nog wel een verbeterpuntje, namelijk dat ik de bruine toer (zeg maar de koffie/thee) ook in de achterste lussen haak, zodat je nog meer diepte hebt. Ook haakte ik bij de helft het oor aan de andere kant.



Net als Maddy borduurde ik bloemetjes op de kopjes.


En de kopjes reeg ik aan "bakkerstouw", dat is ook heel toepasselijk voor een keukenwinkel!














Ik wens de mensen van De Keuken van Tante Cake een feestelijke opening en veel succes!
En als ik in de buurt ben, dan ga ik natuurlijk kijken!


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

9 opmerkingen:

  1. Echt een leuke slinger voor een geweldig feest.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O ja, die is zeker heel feestelijk en ook voor na het feestje super gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke leuk geworden! Tof kadootje en bedankt voor de vermelding xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bronvermelding: niet meer dan logisch! Jij bedankt voor de inspiratie :-)

      Verwijderen
  4. Wat leuk en ook meteen weer iets anders als vlaggetjes, met dit cadeau ga je zeker scooren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kopjes! Die moet ik onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 'k Zag gisteren je bericht al, maar reageren op m'n tablet vind ik niks...
    Leuke slinger met al die kopjes, en je hebt gelijk met de dieptewerking!
    Ik ga het patroontje van Maddy even pinnen, leuk om te onthouden...

    BeantwoordenVerwijderen