{ 'anonymize_ip': true }

maandag 8 juni 2015

En toen was er weer club

En toen was er weer club


De Breimeisjes hadden weer club, er was weer zoveel bij te praten! Deze keer was het bij Lydia en ze had heel veel om te laten zien en daarover heb ik al weer wat blogjes geschreven, het was heel inspirerend :-)

 Hier nog een leuk hoekje bij Lydia thuis, met gehaakte taartjes en ook wat gebreide, die heb ik een keer voor haar gemaakt.



We hebben ook nog allemaal ideetjes besproken voor de volgende handwerkavond. Die is op 15 juni. We proberen een heel leuk zomers pakketje samen te stellen, want het is de laatste handwerkavond voor de zomervakantie!  Natuurlijk wil ik nu nog niet verklappen wat we dan gaan doen. 

Gelukkig mag ik nog even laten zien waar Lydia mee bezig is, deze leuke tas:


We hadden een week eerder samen kleurtjes uitgezocht en hadden alleen roze en paarstinten gekozen, maar al hakend vond Lydia het toch wat saai worden. En wat wordt het zo veel leuker met dat groen en blauw erbij! Het patroon vond ze in dat leuke nieuwe boekje "Hippie-chic haken", dat ze gekocht had bij Trendywol, ik schreef er hier al over.

Als ze 'm klaar heeft, dan neemt ze 'm mee naar de handwerkavond! Wil je meer informatie over de handwerkavond, of wil je zelfs (een keertje) aanhaken, kijk dan even hier of mail naar debreimeisjes@gmail.com. Er is nog een plaatsje vrij op de vijftiende!


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.


2 opmerkingen:

  1. Dat wordt een leuke tas!
    Maar de handwerkavond wordt vast ook weer geslaagd, ik ben al benieuwd wat jullie de dames gaan voorschotelen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De laatste handwerkavond ... wat gaat het toch vlug hé. Wij komen ook nog één keer samen en dan is het grote vakantie.
    Leuke werkjes.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen