{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 2 juni 2015

Dinsdag - poppendag Lalylala nummer drie (of vier en vijf)

Dinsdag - poppendag Lalylala nummer drie (of vier en vijf)


Vandaag is het Lydia die zorgt voor de invulling van de poppendag van De Breimeisjes. Ze heeft weer een Lalylala klaar en ik heb weer foto's gemaakt. 
Het is de derde Lalylala, maar twee van haar poppen hebben een "kindje", dus je kunt ook zeggen dat dit nummer vier en vijf zijn.
 

Lalylala staat hier en misschien kun je zien dat ze een beetje "apart" staat. Toen alles in elkaar zat, staart erop en buideltje en alles, zag Lydia dat ze het lijf verkeerd om had... Nou, het kan zo wel, vind ik.


Hier nog even het kindje op de foto.

En nog wat foto's samen met de eerste Lalylala:


Je kunt zo goed het verschil in grootte zien. De eerste is met katoen gehaakt, de laatste met vrij dikke acryl.


Voorlopig is dit de laatste Lalylala die Lydia maakt, ze vindt het toch vrij veel onderdelen. Ze haakt nog wel, hoor! Ik heb nog meer foto's van leuke werkstukken van haar!


Ik ben benieuwd of er ook poppen- of ander nieuws is bij 



Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Wat een geslaagde lalylala. Mooi dat je de twee eens naast elkaar zet. Dat geeft toch wel een serieus verschil hoor.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke lieve mooie lalylala weer van Lydia, je ziet wat verschil in materiaal kan doen. ik ben blij dat ik niet de enige ben die zich vergist met poppen in elkaar zetten.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, grappig hé, Rita, ik las het gisteren bij jouw blog en dacht toen ook al "O, dat komt dus vaker voor!" :-)

      Verwijderen
  3. Lalylala zijn prachtige poppen. Fijn om het verschil in grote te zien. Dat is een mooie illustratie.

    Groetjes
    Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. weer zo'n leukerd zo al een hele verzameling ach en dat foutje heb ik ook wel eens soms nog vaker dan me lief is :")

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb nog nooit zo'n pop gemaakt, staat wel op mijn lijstje. Deze zijn erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen