{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 22 april 2015

Woensdag - woondag Hoe het nu is met de keuken

Woensdag - woondag Hoe het nu is met de keuken


Alweer een week verder en hoe is het nu met onze keuken?
Vorige week woensdag kwamen de schilders. Dat vond ik best wel een heftige dag, drie schilders die de hele dag druk waren op onze "begane grond". Wél héél prettig dat er dan in één dag zoveel gebeurt! In de keuken werd behangen en geschilderd, een deel van de rest van de kamer werd ook meegenomen en het hele plafond is weer lekker fris! 
Voor één wand in de keuken wilden we graag een kleurtje, we dachten aan blauw. Met hulp van de schilder zochten we die ochtend een tint uit en we zijn er helemaal blij mee.


En zo ziet dat eruit in combinatie met de keuken:


Op donderdag kwam de firma met het marmoleum. Ik was zo blij dat zij kwamen, want dan kon eindelijk de koelkast op z'n plek. Helaas, een onvoorzien dingetje, de eerste helft ligt prachtig, maar in het tweede deel kwam een beschadiging... "O, nu kan nog niet de koelkast op z'n plaats!", was wat ik toen zei. Maar de heren vonden dat geen probleem en zij plaatsten hoogstpersoonlijk dat enorme ding. Hij blijkt wieltjes te hebben, dus we rijden 'm zo een stukje aan de kant als het vervangende stuk marmoleum er is :-)


En wat is-tie groot en ruim!


Zo blij mee!

Wij hebben al heerlijk gegeten, echtgenoot bereidde o.a. een heerlijke kip in één van de ovens:



Zoon kon niet wachten om de bijgeleverde grillplaat uit te proberen:


Beef chimichurri met gratin en salade, heerlijk!


Er zijn nog wel wat dingetjes, het is nog niet helemaal klaar. Als alles klaar is, kom ik weer terug op de keuken, dus nog steeds "wordt vervolgd", al is het misschien nog niet volgende week.

Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Ik heb net mijn ontbijt op, maar krijg gewoon trek! Wat is het mooi geworden! Fris kleurtje echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een kookparadijs! Lekker fris kleurtje hebben jullie uitgezocht voor die muur!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er geweldig uit! Mooi tintje blauw en die keuken, mijn handen zouden nogal jeuken om daarin te koken!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen