{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 9 april 2015

Fleurige fiets

Fleurige fiets


Mijn tante heeft zelf heel wat gehaakt en gebreid, maar heeft daar geen zin meer in. Ze fietst liever. Op haar nieuwe fiets wilde ze wel graag een vrolijk zadelhoesje en dat had ze al eens gezien bij mij, op pinterest of de website of zo. Dus vroeg ze mij en we hadden overleg over de kleuren en dat werd dit:


En ik haakte, weer naar het patroon uit het boekje "Een wereld vol granny squares" van Yvonne Koop, met een paar kleine aanpassingen. 


Het past ook goed om mijn zadel. En vanwege de paarse kleur ook heel mooi bij mijn fiets!


Het blijft leuk, die rand met hartjes:


De "finishing touch", mijn labeltje erop:


Met zo'n leuk zadelhoesje wordt elke fiets een fleurige fiets!


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Leuk Akkelien.
    Vooral het paarse randje met rode hartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. o leuk Akkelien als ik tijd heb mijn fiets pimpen toppie !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met zo'n fleurig hoesje ga je toch met plezier fietsen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat leuk zo is je fiets wel goed herkenbaar.
    Sorry er ging iets verkeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hopelijk komen er vele mooie dagen en kan de fiets veel van stal komen. Zo wordt de straat fleurig opgevrolijkt !!!
    Mooi hoor.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen