{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 23 april 2015

Daar horen bloemen bij!

Daar horen bloemen bij!


Vorige week vertelde ik al over de opening van de tweede winkel van Piety, Sterk & sVeer, en dat we daarbij waren en cadeautjes meebrachten. Bij een feestje horen bloemen en daarom haakte ik ook een bloemenslinger. De inspiratie kwam van Dinah, die hier een leuke bloemenketting liet zien met een uitgebreide foto-tutorial. Ik had al bedacht dat dit een leuk patroon was voor onze handwerkavond en haakte volgens het patroon deze versie met die mooie larra batik van Scheepjeswol:



Bij Piety, Katrein Kunst én Sterk & sVeer hoort roze en daarom haakte ik als cadeau een roze versie:


25 bloemen op een rij.



Ik haakte nu na elke bloem 20 lossen, dan is de afstand net wat groter. Dit kan je zelf natuurlijk aanpassen. 

Het is een leuke slinger, maar het zou ook als ketting gedragen kunnen worden, kijk maar eens:




Marie-Antoinette kan 'm wel drie keer om! Wij versierden met deze bloemenslinger ons cadeautje, maar ik vergat om daar een foto van te maken. Ik heb wel veel foto's van het slingertje en daar heb ik nog een collage mee gemaakt, met PhotoGrid, op m'n telefoon.



Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Heel leuk je bloemetjes allemaal, alles is meteen opgefleurd zo! De bol lara batik van scheepjes heb ik ook, toffe kleurtjes!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk zo heb je een mooie ketting al heb ik daar niet veel mee dit vind ik wel erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die met dat gekleurde garen is ook erg mooi geworden. Staat gelijk gezellig he die bloemen.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, Dinah, echt een super leuk patroontje van jou! En inderdaad, met dat gekleurde garen wordt het ook erg mooi.

      Verwijderen
  4. Vrolijk en feestelijk! De gekleurde versie vind ik het mooist :-)

    BeantwoordenVerwijderen