{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 10 december 2014

De surprises van 2014

De surprises van 2014


Sinds ik blog laat ik ieder jaar ook de surprises zien die er in onze familie gemaakt waren. Dat waren er dit jaar iets meer, omdat de (klein-)kinderen nu ook surprises gemaakt hebben.

Zelf maakte ik een sfeerlicht:


Deze prachtige cupcake is gemaakt met purschuim. Vreselijk materiaal om mee te werken, volgens mijn schoonzusje, maar het resultaat mag er zijn!


Een houder voor afstandsbedieningen en telefoons stond er op het lijstje van mijn ouders en ze kregen deze surprise:


En wij kregen zelf de zon:


Zoon maakte een final fantasy sword (klik hier als dit je niet zegt en je er meer van wilt weten). En ja, daarbij moest ook weer geboord worden! :-) Het zwaard is in een "rotsblok" gestoken.


Hij kreeg zelf deze mooie Donald Duck:


Het nichtje dat deze surprise maakte kreeg zelf een Creeper (Minecraft):


Haar zus kreeg deze mooie "nagellak":


En ons turnende nichtje kreeg deze mooie surprise:


Geweldig leuk gedaan allemaal! Het was weer een gezellig Sinterklaasfeest met mijn familie! Nu is het weer klaar voor een jaar. Met de kerstdagen zien we elkaar weer.

Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

8 opmerkingen:

  1. Wat een enorme grote en leuke surprises! Dat moet wel een geweldig
    Sinterklaas feest zijn geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het was weer heel leuk en gezellig! Ik was zelf inderdaad ook wel onder de indruk van de mooie surprises die de kinderen gemaakt hadden. Al hoorde ik dat er in ieder geval één moeder heel druk mee was geweest, oftewel: eigenlijk had zij ze gemaakt :-)

      Verwijderen
  2. Ik sta versteld van wat jullie maken voor elkaar. Het is telkens weer een feest om naar te kijken. Heel tof gedaan.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk en creatief allemaal! Helaas heb ik mijn kinderen nooit zo ver gekregen...maar ik heb goede herinneringen aan mijn jeugd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een creatieve familie zijn jullie, je kan het zo gek niet bedenken of het wordt geknutseld, echt knap gedaan!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jullie hebben allemaal goed jullie best gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke en mooie surprises. Ik heb alvast inspiratie voor volgend jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben heel benieuwd wat je geïnspireerd heeft, maar dat hoor ik vast nog!

      Verwijderen