{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 29 oktober 2014

Une rose

Une Rose


Vorige week was onze handwerkavond, in de huiskamer van Katrein, en er waren maar liefst vier nieuwe dames! Eén van hen, Joke, leest mijn blog en het leek haar erg leuk om eens aan te schuiven en mee te haken. Heel leuk om eens iemand te ontmoeten waar je wel eens iets van leest! En ook heel leuk: ze had voor ons allemaal iets gemaakt, we kregen allemaal zo'n mooie bloem van haar:


Joke heeft ook een blog: elfi-jo en daar had ik deze bloemen al gezien. Ze heeft een tutorial geplaatst en die kun je hier vinden.


Je kunt zien op de volgende foto dat Joke een Frans boek gebruikte: het is dus eigenlijk "une rose"!


Een verslag van de handwerkavond volgt snel.


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

8 opmerkingen:

  1. Ja ik had het al gelezen op haar blog dat ze tot bij de breimeisjes was geraakt. Tof hé om zo andere blogmadammen te ontmoeten. Zo lief van haar om een roos te maken.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi z'n papieren roos. Ik ga eens buurten bij haar.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk cadeautje zo'n roos! Ik ga eens even op haar blog kijken. Ik vind het broekje voor de pop die je gister liet zien erg leuk. Waarom is dat een vreemd patroon volgens jou?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De pijpen zijn zo wijd. Dat moet wel omdat de voeten erdoor moeten, maar voor die dunne benen vind ik het toch een vreemd model.

      Verwijderen
  4. Die bloemen zijn echt prachtig gemaakt, heel origineel ook zo uit een frans boek en een leuk cadeautje om te geven.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappig, dat blog volg ik ook :-)
    Wat lief dat ze voor iedereen zo'n prachtige roos mee had!

    BeantwoordenVerwijderen