{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 1 augustus 2014

Vakantietijd - Markt in Coevorden en het Paradepaadje



Vakantietijd - Markt in Coevorden en het Paradepaadje


Morgen is het zover: de grote actiedag op de Markt in Coevorden. 
Hanneke is al maanden aan het haken en morgen hoopt ze heel veel te verkopen. De opbrengst is helemaal voor het Rudie Zwols Fonds. 
Hier kun je meer informatie over dit evenement lezen. 




Vanaf 9.00 uur gaan ze los in Coevorden! Ik wens Hanneke en Esperanto heel veel succes en een gezellige marktdag!
Ik kocht al zo'n leuk muisje, voor Lydia, kijk hier.

Zelf ben ik op dit moment aan het breien, voor Kunstroute Paradepaadje. Ik blogde hier al eerder over. Bernarda kan nog wel wat gehaakte óf gebreide lapjes gebruiken, want ze wil flink wat bomen "bekleden". Hier is vast wat te zien van wat Bernarda zoal binnen heeft. Er kan nog meer bij!


Dus mocht je deze blog lezen en in Friesland wonen, of misschien tijdelijk verblijven (het is vakantietijd, dat zou zomaar kunnen! Vandaag begint ook de Sneekweekdrukte!) en je hebt zin om aan te haken en/of mee te breien.... Dat zou Bernarda heel leuk vinden! Meer informatie kun je ook vinden via de facebookpagina van Kunstroute Paradepaadje en via de website. En je mag het mij ook laten weten, dan breng ik je in contact met Bernarda. Zij gaat de lappen aan elkaar zetten! Ze wil ze dan ook graag uiterlijk 9 augustus hebben. Ik ga dus snel even verder, ik ben behoorlijk wild aan het breien :-)



Graag wens ik iedereen een heel prettig weekend!

Liefs van De Breimeisjes!

3 opmerkingen:

  1. Leuk dat je weer even aandacht besteed aan onze actie. Het weer lijkt goed, we hebben een fantastische sponsoring van de middenstand in Coevorden en Dalen dus het moet ook dit jaar weer helemaal goed komen. Wij gaan er in ieder geval weer helemaal voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige poppetjes heeft Hanneke gemaakt, ze zijn echt wel heel schattig, die gaan vast meteen uitverkocht zijn! En jij hebt er weer heel veel zin in zie ik, je breit weer mee voor een goed doel!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen