{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 10 juni 2014

Dinsdag - Poppendag Highlights

Dinsdag - Poppendag Highlights


Alies is de pop die ik voor mezelf gebreid heb. Ze kreeg dezelfde kleur haren die ik ook gebruikte voor de pop Katrein. Maar op de een of andere manier was het bij Alies altijd wat flets. Alies zag er wat saai uit, vond ik.


Tijd voor de kapper dus! Ik vond dit garen:


en gaf Alies highlights:


Een soort van coupe soleil eigenlijk. Ook kreeg ze wat kortere lokjes op het voorhoofd, dat maakt het ook wat pittiger. 



Ik vind het veel mooier en Alies is ook heel blij met het resultaat!

Nu ga ik even kijken of er ook nieuws is bij

Akke,
Aukje,
Joke,.
Jolanda,
Marjolein 
- Peggy en 
Rita!

(Meer poppen die ik gebreid heb én links naar tips vind je hier op de website!)

Liefs van De Breimeisjes!

9 opmerkingen:

  1. wat handig toch zo maar even naar de poppenkapper en huppekee een hippe meid zit hier nu .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat slim om dat zo te doen, ze ziet er echt heel mooi uit, Het haar ziet er wat warmer uit zo. Alies zal blij met je zijn.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo is ze weer helemaal hip! Toch makkelijk als je een poppenmoeder in huis hebt die tegelijkertijd kapper is :-) we blijven toch creatief met onze popjes! Ze zal maar wat blij zijn met haar nieuwe kapsel!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi idee zeg, Alies is weer helemaal hip zo, erg leuk!

    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je wel heel slim opgelost, ze is nu helemaal hip!
    Nou zit echte schoonheid natuurlijk van binnen (wat voor vulmateriaal heeft ze daar? Haha), maar het oog wil uiteraard ook wat ;-) Goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Groot gelijk dat je haar zo hebt opgesmukt. Ze ziet er zonniger uit.
    En eu...je tip heeft gewerkt hoor ;-)
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een goed idee en wat ziet ze er weer mooi uit zo :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi idee, om zulk haar te maken. het is net echt!

    BeantwoordenVerwijderen