{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 4 december 2013

Surprise

Surprise


Wij vierden met familie afgelopen zondag Sinterklaas. De kinderen kregen hun cadeaus met gedichten, de volwassenen kregen het ook nog eens in een surprise. Wij maken per stel voor één ander stel een surprise. In de praktijk doen vaak de vrouwen dit. Is dit herkenbaar?

Omdat het morgen 5 december is en sommige mensen misschien nog inspiratie nodig hebben, laat ik vandaag onze creaties zien. 
Zelf maakte ik een ijsbaan voor mijn ouders. Mijn inspiratie kwam van de site van knutselidee en dit is het resultaat:


Er was nog zo'n sportieve surprise, namelijk een zwembad:


Een mooie terreinwagen:


En wij kregen dit mooie vogelhuis:


Deze surprise staat inmiddels op onze tuintafel. Daar kunnen de vogeltjes in onze tuin nog heel veel plezier van hebben!


Ik wens iedereen vast een heel goed Sinterklaasfeest!

Liefs van De Breimeisjes!

7 opmerkingen:

  1. wauw, gave surprises zeg. Vooral dat vogelvoederhuis vind ik geweldig leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het vogelvoederhuis is een super surprise, geen "weggooier"!

      Verwijderen
  2. Wat ontzettend leuk allemaal,altijd gezellig surprises!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jullie maken er je werk wel van. Met de koude in het zicht, zullen de vogeltjes wel blij zijn met jullie Sinterklaas pakket.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He wat gezellig echt een ouderwetse sinterklaas met surprises. Mooi vogelhuske!!!

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee , bedankt voor de link.Heb net de naaimachine gemaakt voor m'n dochter .Echt leuk geworden .

    BeantwoordenVerwijderen