{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 29 november 2013

De Breimeisjes op Freubelweb



De Breimeisjes op Freubelweb


Wat zag ik maadag ineens op facebook langs komen? Mijn Pietjes! In een bericht van Freubelweb! En ze staan bovenaan! Wat een ereplaats! Ik vind het heel erg leuk om mijn patroontje nu op Freubelweb te zien.


Freubelweb heeft allerlei knutsel- en handwerkideetjes met als thema 5 december verzameld en via deze link kun je kijken of je er iets van wilt maken. Als je het patroon van mijn Pietjes zoekt, dan kun je dat vinden via dit linkje.

Ook nog weer even aandacht voor mijn patroontje van de gelukspoppetjes. Dit patroontje is voor een klein bedragje bij mij te bestellen, kijk hier voor meer informatie.


Wij vieren dit weekend al Sinterklaas en er moet hier nog even stevig geknutseld worden én gedicht!

Heel fijn weekend gewenst voor iedereen!

Liefs van De Breimeisjes!

7 opmerkingen:

  1. Wat leuk voor je. Nu nog ijverig dichten en pakjes maken. Veel plezier ermee.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk! Ik had het ook al gezien dat ze ertussen stonden, dacht dat je dit eerst werd gevraagd! Niet dus. Nou ja, binnenkort wordt je beroemd :-) via Freubelweb, wie weet! Nu nog aan jouw pakjes en gedichtjes werken; Succes ermee!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk dat je pietjes zo in de smaak vallen ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat fijn lieverd, maar idd terecht, ze zijn supermooi! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk op frebelweb! Veel succes met de laatste sintstress, maar vooral veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen