{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 17 april 2013

55 jaar

55 jaar


Vandaag, 17 april, zijn mijn schoonouders 55 jaar getrouwd! Wat een tijd! 
Kort geleden kwam ik erachter hoe leuk het is om iets van strijkkralen te maken en mijn zoon blijkt het zowaar ook te kunnen waarderen. Daar hadden we toch bijna iets gemist!
We hebben samen een persoonlijke slinger gemaakt:


We hebben ieder onze eigen stijl, zoon vindt het leuk om alle kleuren doorelkaar te gebruiken, ik werk liever per letter/cijfer in één kleur. Een vrolijk resultaat, leuk om voor het raam te hangen! Dat ga ik vandaag doen. In het weekend is er een bescheiden feestje en komen de cadeaus. Al neem ik vandaag wel vast bloemen mee!

En wat geef je dan verder nog als cadeau? Wij geven cadeaus van "Oxfam Novib Pakt Uit". Ik vind dat zelf een heel goed idee, cadeaus met een goed gevoel. Ik laat later wel weten wat onze keuze is en nu haak ik er vast iets toepasselijks bij. Misschien in de blog voor maandag?

De inspiratie voor de strijkkralen-slinger kwam natuurlijk van Katrein Kunst! Door de freubelavond en door wat ze in de winkel heeft hangen! Je kunt dus hele woorden mooi op kleur bestellen! Erg leuk!



Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee zeg met die strijk kralen.
    En 55 jaar samen wat een tijd he. Petje af
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat aan de schoonouders, 55 jaar !!!
    Je gaat ze vast en zeker verwennen met mooie cadeaus.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat, dat kan tellen zolang bij elkaar! Die verdienen zeker een bloemetje en wat verwencadeautjes!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen