{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 1 januari 2013

Inspirerend 2013

Inspirerend 2013


Een nieuw jaar ligt voor ons. 365 dagen met nieuwe kansen en mogelijkheden! 
De Breimeisjes hebben er zin in! Laten we er met z'n allen een mooi jaar van maken!
Wij wensen iedereen een 
INSPIREREND 2013!
En inspiratie, dat is overal te vinden! Ik kreeg van verschillende kanten te horen over iets dat "echt wat voor De Breimeisjes" was. Denk aan die mooie decemberzegels van 2012. Nu heb ik ook echt leuke Breimeisjes-servetten én cadeaupapier. 


Ik heb het velletje postzegels even gekopieerd, enigszins vergroot, en dat komt in mijn map inspiratie! En dit "breiwerk"staat op een mooie doos, waar familie een kerstpakket in kreeg.

In de vakantie vond ik ook veel inspiratie op diverse leuke blogs. Ik haakte o.a. deze "Tomte", die geluk schijnt te brengen. Dat is altijd goed, dus voorlopig staat hij heel gezellig op de vensterbank. Hier is de link naar het patroon en het mooie verhaal dat er bij hoort. 

Nog een paar dagen in de vakantiemodus. Genieten van gezin en vrije tijd!

Liefs van De Breimeisjes!

1 opmerking:

  1. Jullie zien het al echt zitten zie ik! Wat een inspiratie nu al en we zijn nog maar aan dag 1 van de 365, dat maakt dat we vol verwachting uitkijken naar de volgende dagen als ze zo inspirerend blijven als deze.... doe zo voort zou ik zeggen! We blijven jullie volgen :)
    Liefs, rita.

    BeantwoordenVerwijderen