{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 30 januari 2013

Even tussendoor

Even tussendoor


Het bloggen, wat is dat leuk! Ik ben zelf heel enthousiast en heb ook mijn zoon al aangestoken. Aangezien hij het heel druk heeft met school, hebben we een project 52 voor hem bedacht en het is dus de bedoeling dat hij ieder weekend iets plaatst dat in zijn project past. Ik heb er af en toe al eens aandacht aan besteed: Karlie heeft een belangrijke rol in zijn project. 
Afgelopen weekend had Karlie ineens een sjaal nodig! Hij heeft toen die van dit sneeuwmannetje geleend:

Die had ik gebreid naar een patroontje van "blijmetdraadjes" (klik hier voor het patroon) en het was voor onze brei-avond met het sneeuw-thema. De muts zit vast, dus die was al niet uit te lenen.... 
Nu gingen we deze week weer naar een ijskoude locatie met Karlie. Ik heb toen snel een nieuwe sjaal gemaakt, gehaakt deze keer (41 lossen, keren, 40 vasten, 1 (keer-)losse, 40 vasten in een andere kleur en afhechten maar!) In de eerstvolgende blog van zoon heeft Karlie dus z'n nieuwe sjaal om! (Klik hier om Karlie met de rood/groene sjaal te zien.)


Verder ben ik nogal met voorjaar bezig. Ik haak o.a. vogelhuisjes, maar dat is voor een volgende blog!

Liefs van De Breimeisjes!

2 opmerkingen:

  1. Ja, ik had het al gezien dat Karlie een sjaal om had.Dat is maar goed ook met zo een koud weer. Goed dat je voor hem nu een persoonlijke sjaal hebt gemaakt, anders krijgt de sneeuwman het straks nog koud. Misschien nog vlug een muts maken voor Karlie.....
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke sjaaltjes, nu kan Karlie kiezen welke het best bij zijn outfit past als hij buiten gaat met zulk koud weer! Dat heb je weer fijn gefikst, misschien nog een mutsje voor Karlie erbij?????
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen