{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 12 december 2012

Verjaardag

Verjaardag


Mijn lieve brei- en haakvriendin Lydia was afgelopen zaterdag jarig! Ik was al een tijdje bezig met het verzamelen en maken van cadeautjes. Ze had het een beetje druk met van alles en nog wat en zodoende kon ik pas gisteren bij haar terecht voor een verjaardagsclub! Met m'n tas vol cadeautjes!


Een paar cadeautjes passen helemaal bij De Breimeisjes en die wil ik graag even laten zien. In het afgelopen jaar werden De Breimeisjes benaderd door WorldGranny, met de vraag of we in oktober naar Amsterdam wilden komen om een (oma-)fiets met wild breiwerk te versieren. Die zou dan verkocht worden voor het goede doel. Wij vonden de afstand Sneek-Amsterdam wat groot, maar om toch wat te doen, hebben we gezorgd voor een gehaakt zadeldekhoesje, in granny-stijl. Ideetje hier gevonden op de leuke blog van Jacq. Zoiets is nog makkelijk te versturen! Ons opgestuurde exemplaar is nog te zien op onze eigen website, klik hier.

Lydia vond het prachtig, dus had ik al bedacht dat ik haar hiermee ging verrassen op haar verjaardag: 


Hopelijk krijgt ze nu weer zin om vaker op de fiets te zitten!

Verder heeft een nichtje van mij sinds kort ook een eigen website en ze maakt echt prachtige kettinkjes en andere dingen. Een kijkje bij Saskia is zeker een aanrader!
Ik kocht dit leuke kettinkje voor Lydia:


En toen was ik helemaal in de gebakjes-stemming en heb voor de grootste Hema-fan deze sleutelhanger gehaakt:

Ik had namelijk net dat leuke boekje gekocht: "Zoetigheid haken" van Astrid Meeusen. Ik kon het echt niet laten liggen ;-)

Tijdens het uitpakken genoten wij van koffie/thee en heerlijke cake. Ondertussen veel kletsen en ik heb zowaar nog even zitten breien... Het moge duidelijk zijn, deze "verjaardagsclub" was weer veel te kort! 

Liefs van De Breimeisjes!


2 opmerkingen:

  1. Hele leuke toffe cadeautjes, je zou voor minder graag verjaren! Heel plezant om zo'n dingen te krijgen :) Je hebt echt je best weer gedaan Akkelien!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai Akkelien, wat een leuke cadeautjes heb jij gemaakt voor jou vriendin. Ben ik toch weer een beetje jaloers zeker...
    Misschien staat dit jou ook wel te wachten, want binnenkort is het jou beurt om jarig te zijn hé.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen