{ 'anonymize_ip': true }

maandag 3 december 2012

Sinterklaas (3)

Sinterklaas

Gisteren vierden wij met familie Sinterklaas. De kinderen zijn blij gemaakt met mooie cadeaus en de volwassenen kregen ook wat, in een surprise en met een gedicht.
Bij mij kwam de inspiratie voor mijn surprise dit keer uit een handwerkboekje en daarom vond ik het wel een goed onderwerp voor een blog!
Het boekje, waar ik het ook al eerder over had (hier), heet "Schattige huisdieren haken" en is geschreven door Brigitte Read.
Ik heb een garnaal gemaakt! Een best wel grote.


Hier is de garnaal uit het boekje:

De ogen doen het, dat is het belangrijke detail. Hiervoor gebruikte ik wasbollen met zwart plastic bekleed. Ik heb overigens deze garnaal ook al eens gehaakt, maar ik heb geen foto en kan het beest even niet meer vinden.....

Andere mooie surprises van gisteren laat ik ook even zien. Wie weet inspireert het nog iemand. Het is per slot van rekening nog maar 3 december!



Een mooie brandblusser en een super Lego bouwblokje!
Het was bij ons weer supergezellig en ik wens iedereen een gezellig Sinterklaasfeest!

Liefs van De Breimeisjes!

3 opmerkingen:

  1. Wouw Akkelien,
    Wat is dat mooi gedaan.
    Zo een creaties maken wij niet met Sinterklaas.
    die zet gewoon alles op tafel en dat is het...
    Op de legoblok ben ik wel een beetje jaloers. Wij zijn alle vier (groot en klein) verslaafd aan lego.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach Daniëlle, dat is toch juist het leukste! De verrassende surprises en de grappige gedichten!
      Onze zoon is ook helemaal gek van Lego en eigenlijk vinden wij het zelf ook nog best wel leuk. Helaas hoeven we tegenwoordig niet meer te helpen!

      Verwijderen
  2. Jullie hebben plezier gehad zo te zien en al die zelfgemaakte cadeautjes, leuk!
    Groetjes, rita;

    BeantwoordenVerwijderen