{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 29 november 2012

Vis

Vis

Na een intrigerend item in DWDD waren wij wel benieuwd naar de tv-serie "Barslet". Inmiddels is het afgelopen, maar het boeide ons zeer. Ik volgde het ook op facebook en daar waren allemaal acties en prijsvragen waarbij je o.a. een echte "nepvis" kon winnen. Deze nepvissen kwamen in alle afleveringen terug en speelden een belangrijke rol. 
Dat leek mij wel wat, dus ik heb een paar pogingen gewaagd en zowaar: ik ben één van de gelukkige winnaars! Deze week werd de vis bezorgd, gewikkeld in een krant.


Een speciale krant zelfs, kijk maar even:



De vis hangt inmiddels in een net buiten. Op onze oprit hebben we de schuttingen namelijk opgesierd met allerlei netten, touwen, schelpen en stenen, gevonden op het strand in Frankrijk. 

Er hangen ook een paar gehaakte exemplaren. Gehaakt van nylon garen en dus weerbestendig!


De gehaakte vissen zijn te vinden op onze website: http://www.debreimeisjes.nl/Ooklekker.html

Liefs van De Breimeisjes!

8 opmerkingen:

  1. Heerlijk ik kom vandaag weer een heleboel leuke blogs tegen en hoewel ik meer een haakmeisje ben ga ik jullie toch gezellig volgen, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Linda, welkom als volger! En we noemen onszelf dan wel Breimeisjes, maar we zijn ook heel erg van de haak!

      Verwijderen
  2. Hoi Akkelien,
    waar blijf je toch at die inspiratie halen? Leuk dat er bijna elke dag iets nieuws op de blog staat!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nog kijken hoe lang ik dat vol houd! De weekenden neem ik in ieder geval "vrij"! ;-)

      Verwijderen
  3. Jé Akkelien, heb jij geluk dat je een vis wint die meteen bij je huis past buiten in de netten. Wat een inspiratie heb jij toch! Ook die andere gehaakte exemplaren zijn leuk.

    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoals je misschien weet heb ik iets tegen vissen, behalve op mijn bord! Wat anderen met spinnen hebben. Het plaatje op je blog riep dan al weerstand bij me op, maar hij past super in het net!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Irene,
      ja, de vis ziet er "gruwelijk" echt uit! Heel leuk in de netten! Ik ga zo ook vis halen voor op ons bord vanavond. Lekker!

      Verwijderen