{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 16 november 2012

Schaatsen (1)

Schaatsen

Morgen ga ik schaatsen. Schoonrijden om precies te zijn. Dat is dat nostalgische zwieren over het ijs. Niet dat ik dat zo goed kan, al doe ik al enkele jaren mijn best.... Ik wil het heel graag, maar heb niet de durf om goed schuin te hangen. Ach, ik heb nog alle tijd, want ik heb mede-schaatsers van 80 jaar! Ik hoop dat ik tegen die tijd ook nog zo geniet van het schaatsen!
Volgende week is er een clinic in Heerenveen, in het Thialf-stadion. Dan mag iedereen het komen proberen! Dat is dus op 24 november, van 10.00 tot 11.30 uur. (Op de onderstaande flyer staan de tijden van de vorige clinic.)



Nog even de link naar informatie over het schoonrijden: http://www.schaatsen.nl/zelfsporten-schoonrijden.


Dan nog even iets over handwerken/schaatsen!


Zijn dit geen leuke schaatsjes! Ik heb het patroon gevonden op het internet, hier. Omdat het in het Engels/Amerikaans is, heb ik het vertaald en het staat op de website van De Breimeisjes, hier is de link naar de pagina waar mijn vertaling te vinden is.

Ik wens iedereen vast een goed weekend!

Liefs van De Breimeisjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten